torstai 4. lokakuuta 2012

Matkaan jos lähtisin...

Sadepäivän tervehdys mussukat!!! Kaksi hektistä päivää töissä ja tänään ansaittu vapaapäivä... ja eiköhän sitten sada kaatamalla. Ulos ei siis asiaa, vaikkakin paiskasin vauvani päikkäreille sinne varjon ja sadesuojan alle ja nyt kuuntelen kohinaa itkuhälyttimestä...:) toivottavasti pysyvät kuivana! No aika paketissa ovat kyllä. Ehdittiin aamusella ennen sadetta tehdä kuitenkin pikakirppiskierros ja napattiin mukaan mitä hauskin löytö! Vanha nahkainen, konjakinvärinen, Finnairin lentolaukku melkoisen uutuudenkarheassa kunnossa vitosella. Mikä ihana löytö, jota en voinut jättää kotiuttamatta...



Nyt siis täytyisi päästä matkalle, kun laukkukin löytyisi....:) vähän ollaan kyllä suunniteltukin vuoden alkuun jotain pientä kaupunkilomaa, ehkäpä vaikka Roomaan, tai ikisuosikkini Pariisiin... Siitä on aivan liian kauan kun olemme viimeksi olleet reissussa!

Ystäväni neuloi pyynnöstä minulle ihanat pitkät ja harmaat palmikkovillasukat, jotka pääsivät tänään heti koekäytölle! Täydelliset ovat ja taidankin aloittaa itse tekemään samanlaisia erivärisenä... ovat kyllä meinaan todella kauniit. Nyt pesukoneen kimppuun ja kauppalistaa laatimaan... huomenna työt kutsuvat jälleen...




4 kommenttia:

  1. Sä senkun teet kirpparilöytöjä :D

    Ihanat villikset! Osaisiks muuten neuloa palmikkoneulos kynähametta mulle? (Palkattuna tokikin). Kalastajan vaimon blogissa oli sellanen viime talvena, ja mä rakastuin siihen ikihyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miksei... täytyy löytää vaan joku hyvä kuva/malli!

      Poista
  2. Ihana retro laukku :) Nyt vaan sitten matkustamaan.

    Mä olen itse neulonut samanlaiset villasukat itselleni, mutta eivät ole ihan yhtä pitkät vaan jäävät tuohon polven alle. Mä olen villasukka fani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Villasukat on niiiin ihania ja mulla melkein aina jalassa, myös kesällä välillä...:) Tuo malli on kyllä äärettömän kaunis ja itselläni on niin lyhyet sääret, että pituutta riittää sen takia...:)

      Poista